Máshol olvastuk

Kávét csak a második félidőben

Forrás
Népszabadság
Egy régi vita végére tehet pontot a kávé terhesekre kifejtett hatását elemző két, egymást kiegészítő tanulmány. Az amerikai nőgyógyászok és szülészek lapjában (American Journal of Obstetrics and Gynecology) közreadott kutatás megállapításai szerint a koffein a terhesség első felében többet árt, mint korábban gondolták. A másik dán közleményből, melyet a British Medical Journalban publikáltak, viszont az derül ki, hogy a kávénak egyáltalán nincs káros hatása - de csak a terhesség második felében.
Szerző: 
Dr. Nemes János